ホームオフィス・書斎
絞り込み:
資材コスト
並び替え:今日の人気順
写真 1〜14 枚目(全 14 枚)
1/5
Webber + Studio, Architects
オースティンにあるミッドセンチュリースタイルのおしゃれなホームオフィス・書斎 (淡色無垢フローリング、自立型机、ベージュの床、表し梁、板張り天井、レンガ壁) の写真
Kristen Plumer Interiors
Karin Gudal
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
Audrey Matlock Architect
ニューヨークにあるお手頃価格の中くらいなモダンスタイルのおしゃれな書斎 (白い壁、淡色無垢フローリング、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ESTUDI A L'ÀTIC. Benvinguts al Slow Design!
Travessant una gran porta corredissa existent de fusa i vidre que restaurem, arribem a la zona de l’estudi, un espai que manté l’estanteria existent que pintada del mateix color que les parets i la porta; s’integra perfectament a l’espai. La tercera i última balconera il·lumina aquest espai final.
Kristen Plumer Interiors
Karin Gudal
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ESTUDI A L'ÀTIC. Benvinguts al Slow Design!
Travessant una gran porta corredissa existent de fusa i vidre que restaurem, arribem a la zona de l’estudi, un espai que manté l’estanteria existent que pintada del mateix color que les parets i la porta; s’integra perfectament a l’espai. La tercera i última balconera il·lumina aquest espai final.
ESTUDI A L'ÀTIC. Benvinguts al Slow Design!
Travessant una gran porta corredissa existent de fusa i vidre que restaurem, arribem a la zona de l’estudi, un espai que manté l’estanteria existent que pintada del mateix color que les parets i la porta; s’integra perfectament a l’espai. La tercera i última balconera il·lumina aquest espai final.
Kristen Plumer Interiors
Karin Gudal
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ニューヨークにあるお手頃価格の巨大なラスティックスタイルのおしゃれなアトリエ・スタジオ (グレーの壁、セラミックタイルの床、暖炉なし、自立型机、ベージュの床、表し梁、レンガ壁) の写真
ESTUDI A L'ÀTIC. Benvinguts al Slow Design!
Travessant una gran porta corredissa existent de fusa i vidre que restaurem, arribem a la zona de l’estudi, un espai que manté l’estanteria existent que pintada del mateix color que les parets i la porta; s’integra perfectament a l’espai. La tercera i última balconera il·lumina aquest espai final.
ESTUDI A L'ÀTIC. Benvinguts al Slow Design!
Travessant una gran porta corredissa existent de fusa i vidre que restaurem, arribem a la zona de l’estudi, un espai que manté l’estanteria existent que pintada del mateix color que les parets i la porta; s’integra perfectament a l’espai. La tercera i última balconera il·lumina aquest espai final.
1