Houzz Logo Print
sanne_kragelund

Hvilke fliser skal vi bruge på badeværelset i vores kolonihave?

Vi skal have indrettet et helt nyt badeværelse i vores kolonihave, men jeg er i tvivl om, hvilke fliser vi skal bruge. De må gerne skille sig lidt ud og være dekorative, men samtidig må de heller ikke være alt for dyre. Er der nogen, der har nogle gode idéer?

コメント (3)

  • PRO
    BRANKA LUGONJA Artdesign
    8年前
    最終更新:8年前

    Hej Sanne

    Hvis du vil have noget dekorativt, kunne glas fliser være en idé? Det første billede nedenfor har man i badeværelset valgt at lave det hele i glasfliser, men mange af vores kunder vælger fx også hvide keramiske fliser og bryder med at skifte enkelte ud med vores glas fliser (Billede nr. 2). Det kunne være en mulighed :-) Ellers findes der sikkert mange sjove keramiske fliser på loppemarkeder, og ellers kan du selv lave nogle på kreative værksteder rundt omkring i landet :-)

    Billede 3 og 4 er også alternative dekorative muligheder for lister og vindueskarme.

    (Glasfliserne kan bestilles i farver og størrelser som kunden er med til at bestemme)

    Mvh

    Galina

    BLUE / Glass Bathroom · 詳細

    SILVER / Glass Sink · 詳細

    GØY / Corner & List Decor · 詳細

    VINDUE / Window Section Decor · 詳細

  • Sanne Kragelund
    質問の投稿者
    8年前

    Hej Galina,

    Mange tak for dine super gode idéer. Hvor ser det fedt ud! Det vil jeg helt sikkert se nærmere på i weekenden, hvor jeg har mulighed for at vise de spændende billeder til min kæreste.

    Tak, og rigtig god weekend til dig,

    De bedste hilsner,

    Sanne

  • PRO
    BRANKA LUGONJA Artdesign
    8年前
    最終更新:8年前

    Hej Sanne. Jeg er bare rigtig glad for at kunne inspirere lidt! Skulle du og din kæreste være interesserede, så er i meget velkomne til at besøge vores kunstgård hvor alt bliver lavet. God weekend til dig også :-)

    Kh Galina