Houzz Logo Print
patrick_furbo

FØR & EFTER: Nyt fotostudie - hvad syntes i?

Vi har i samarbejde med en af vores leverandører været ved at bygge et fotostudie i løbet af de sidste 2 uger.

Rimelig simpel opbygning, og nemt at skifte stemning på billedet, da de 2 vægge er malet i forskellige farver. Så er det bare at flytte produkterne en meters penge, så har du en ny baggrund. Der var dog ved et uheld ikke blevet bestilt nok gulv, så her til start har vi brugt det vi havde ;)

Der er investeret i 2 forskellige slags gulv. Både det mørke trægulv i ser på billederne, samt noget lyst trægulv, som kan lægges på hvis nødvendigt.

Der er 2 blitz med reflektor skærm, samt én blitz med paraply på (Står udenfor billedet). Kameraet er et ældre Canon, hvor jeg ikke lige kan huske mærket.

Dette er første gang vi har lavet et fotostudie, så er lidt interesseret i at høre hvad i syntes? Måske i har nogle forslag og ideer til videreudvikling, eller måske nogle gode fif til hvad vi skal være opmærksomme på? Alle tips og tricks modtages med kyshånd ;)

P.S. Du kan se hele galleriet her: http://www.houzz.dk/projects/1615980/fotostudie-byggeri-diy


FØR:

Fotostudie byggeri · 詳細


EFTER:

Fotostudie byggeri DIY · 詳細


RESULTAT:

Fotostudie byggeri DIY · 詳細

コメント (8)

  • Trine Nyborg
    8年前

    Fantastisk! Har i lavet forskellige baggrundsfarver, så i hurtigt kan skifte til en hvid eller sort baggrund eller hvordan fungerer det?

  • PRO
    entremobel.dk
    質問の投稿者
    8年前

    Til hvid har vi en af de her store papir ruller vi kan rulle ud. Dette setup er mere tiltænkt til at tage lækre miljø billeder på, uden at skulle bruge hele dagen i Photoshop ;)

    Men væggene kan ikke tages ned, de er skruet fast på væggen :)

  • Mikkel Rasmussen
    8年前

    Ser rigtigt professionelt ud!

  • Morten Madsen
    8年前

    jeg kan rigtig godt li' det!

  • PRO
    entremobel.dk
    質問の投稿者
    8年前

    Det er jeg glad for at høre :)

    Tog lige et billede med telefonen da jeg var der oppe i dag af et møbel mine "partnere" (furn-living) har lavet specielt til en kunde, jeg syntes der var ret fed ;)

    (har ikke fået billederne fra det professionelle udstyr endnu, derfor et der er taget med telefonen ;)

  • PRO
    RJ Arkitektur
    7年前

    Hej. Flot arbejde. En god ide kunne være, at have nogen forskellige arrangementer/opsætninger, da rummet er så stort, og godt kan bære det. Et sjovt alternativ, kunne være en afdeling med grøn væg/loft/gulv , hvor du så kan Photoshop'e baggrunden ud, og erstatte den med alt muligt sjovt.

  • PRO