Houzz Logo Print
webuser_442212585

Indretning af dagligstue

Vi vil meget gerne bede om hjælp til indretning af vores nye dagligstue. Vi ønsker ikke et dominerende tv-område, selvom rummet skal bruges til tv-stue hver aften. Der er trukket ledninger til tv på væggen mod trappe/ entre - overfor vinduerne (se plantegning). Der skal være plads til en høvdinge-stol, som skal fungere som "læsekrog". Dette er det eneste møbel vi har pt., så vi er meget åbne for ideer til møbler.

Vi vil meget gerne kunne sidde flere omkring et sofabord uden tv'et i slukket tilstand tiltrækker opmærksomheden.


På forhånd tak for hjælpen,

Familien Winther







コメント (6)

  • PRO
    INDRETNING BY HAUGAARD
    4年前
    最終更新:4年前

    Hej familien Winther

    Det er et spændende projekt I har foran jer.

    Jeg ville montere tv´et på den lille væg mellem døren til haven og den franske dør.

    Det er rigeligt plads til et tv, især når det ikke skal være jeres hus alter.

    Beklæd evt. væggen med et lækker tapet, eller mal vægge i en farve der passer til jeres interiør. på den måde syner tv´et ikke så meget når det er slukket.

    På billedet nedenfor har jeg lavet en tapet væg med et tv der er sat asymmetrisk op, sammen med et læsse hjørne. På den måde skaber jeg rum i rummet ved, at lave en oase for sig selv.

    Ang. møbleringen er der mange muligheder.

    Det kommer jo helt an på hvilken stil I gerne vil have.

    Kun fantasien sætter grænser.

    Jeg kan hjælpe jer videre i jeres guiden på jeres personlige hjem.

    Se evt. andre løsninger på min side.

    Mvh. Anette Haugaard

    Indretning by Haugaard



    Janne WintherさんはINDRETNING BY HAUGAARDさんにお礼を言いました
  • ptrisja
    4年前

    Lidt hurtige tips herfra :)

    En måde hvor man kan bryde med “TV-alteret” er ved ikke at vende sofaen i ret linje mod TV’et. Så hvad med at bryde de lige linjer med en “skæv“ sofa? Jeres store stue ville nemt kunne bære en fin banansofa med et stort tæppe og nogle fede lænestole (evt jeres høvdingestol?) omkring.

    (Fortsættes...)

  • ptrisja
    4年前

    (...)
    Derudover er der mange metoder hvor man kan “kamuflere” TV’et. Jeg har indsat nogle billeder af nogle løsninger jeg synes funker rigtig godt.

  • ptrisja
    4年前

    Så igen fås der TV i dag lavet til at “forsvinde” når de er slukket. Bl.a. det her fra Samsung, som “laver sig om” til et billede når det ikke er tændt (den er god nok - billedet på væggen er i virkeligheden et tv).

  • Signe Hastrup
    4年前

    Masser af god inspiration til fede stuer herinde! Jeg er især vild med banansofaen, ser bare lækkert ud, og jeg kan lige forestille mig at kaste mig ned på den efter en lang dag på arbejde med pantebrevslån, boligkøb, og hele turen. Får helt lyst til Netflix nu på min kedelige sofa :)