Houzz Logo Print
emeliewestman

Matta i linne?

Någon som har tips på stoora mattor av linnetyg? Känner mig smått besatt av att hitta en sådan men de är för små allesammans som jag har funnit hittills.. ♥

コメント (5)

  • PRO
    Emelie Westman
    質問の投稿者
    7年前
    Och när vi ändå är inne på linnetyget, har någon tips på en soffa i det? Så billig som möjligt dock då det kommer bli lite av en slitochsläng soffa. (Två små hemma som jag vill ska kunna få kladda lite ibland utan att man får panik)
  • mariannese
    7年前

    Inget direkt tips men vet att Bemz gör överdrag i linne till flera av IKEAs soffor. Ett överdrag i en lösare modell borde passa bäst om du kommer att behöva tvätta det ofta.

  • PRO
    DREAMHOUSE decorations
    7年前

    Precis som Marianne säger så är Bemz verkligen att rekommendera! De har jätte fina linne överdrag till ikea soffor bla. Så enkelt att bara ta av och tvätta eller byta efter säsong. Vi använder ofta dem i våra stylingar. Har en idébok med bara deras linneöverdrag, kika in där ;)

  • PRO
    Bemz Design AB
    7年前

    Tack Mariannese och Dreamhouse för att ni tipsar om oss! Vi har överdrag för ett brett sortiment IKEA-soffor i 250+ tyger - med ett stort urval av linnetyger. Ta gärna en titt och om du har några frågor maila gärna kundservice@bemz.com. mvh /Bemz

  • Sophie I
    7年前

    Hittade en del linneprodukter på Länna med!