Houzz Logo Print
kompossible11

Hur inreder man höstigt?

Jag gillar att inreda/pynta efter säsong hemma och hösten är min favoritårstid! Har ni några tips på hur man kan göra höstfint hemma?

Jag brukar alltid köpa hem pumpor men vill gärna ha ännu mer att pynta med.


F A R M - Seasonal Autumn · 詳細

コメント (12)

  • PRO
    Trinitygolv
    7年前

    Material från naturen är alltid en höjdare i inredning, oavsett årstid.

    InredningsälskarenさんはTrinitygolvさんにお礼を言いました
  • PRO
    Mapiful
    7年前

    Håller med ovanstående, det flesta från naturen gå att använda för att göra det fint och höstigt i hemmet. Kvistar och pumpor är dock ett säkert val för ett höstmysigt hem. Detta är också en idé https://se.pinterest.com/pin/404338872780099252/ :)

  • Inredningsälskaren
    質問の投稿者
    7年前

    Helt sant @Trinitygolv, det är verkligen vackert med naturliga material och det finns ju inget som reflekterar årstiderna bättre!

  • Inredningsälskaren
    質問の投稿者
    7年前

    Tack för länken du skickade @Mariannese!! Jättemysigt pyssel. Och järnek är ju fantastiskt vackert och är ju fint att pynta med under hela vintern!

  • PRO
    Giovannas Konst
    7年前

    För mig är blommor väldigt viktigt, jag köper en ny bukett varje elelr varannan vecka, och anpassar alltid färgerna efter säsong :) Den här veckan blev det mörklila toner, så fint

  • Fanny B
    7年前

    Samla små kastanjer och ekollon i koppar och ställ fram som lite höstpynt:) jag köper alltid en pumpa också

  • PRO
    CDESIGN
    7年前

    Jag brukar bunkra allt från naturen till att börja med. Fina kvistar, kottar, grenar och mossa på fat med stora ljus i valfri kulör. Du kan använda ERNST fina vaser eller egna glasvaser. Frisk luft och härlig natur är aldrig fel:) Lycka till

  • Inredningsälskaren
    質問の投稿者
    7年前

    Tack för era toppentips! Får ta en bild och lägga upp sen på mina pynt hittills :) @CDESIGN älskar din idé att lägga upp det på ett vackert fat med ljus!!

  • PRO
    STIL & Inredning
    7年前

    Fina kvistar från naturen i en vas är ett enkelt tips. Lite höstigare snittblommor och fylla upp ett fat i köket med exempelvis kronärtskocka osv... Sen går det ju alltid att byta ut några kuddfodral osv i någon höstigare färg. HM Home har väldigt prisvärda i t.ex. sammet som känns riktigt härliga och passande för denna årstid. Lycka till!

  • PRO
    User
    7年前

    Hei, her derhjemme bruker vi høstens farver i vores indretning f.eks. kuddar.

    Nele | Yndlingsting


    BARK cushion · 詳細

    BARK large ORANGE · 詳細

    BARK small ORANGE · 詳細

  • PRO
    Husman Hagberg Göteborg Partille / Lerum
    7年前

    Använd gärna höstens färger från naturens orange, gröna och röda.