Houzz Logo Print
trine_pro

AFSTEMNING: Hvordan opbevarer du dit tøj?

For år tilbage var soveværelsets tøjskab blot et praktisk opbevaringsted, hvor tøj blev skjult og opbevaret. I dag er der dog større fokus på pænere og smartere løsninger, og det er endda blevet moderne at gøre tøjopbevaringen til en del af rummets indretning i stedet for at være noget, man blot gemmer væk.

Var et walk-in skab f.eks. et must, da I renoverede soveværelset eller gik du efter åbne hylder og stativer, så du let kunne overskue tøjet? Måske syntes du i stedet, at tøjet skulle gemmes helt væk og er gået efter et almindelig lukket skab?

Fortæl os, hvordan du opbevarer dit tøj ved at stemme i afstemningen og fortæl os mere om dine løsninger i kommentarfeltet! Vi vil meget gerne se billeder!

A House by 08023 Architects - Barcelona · 詳細

Skab
Walk-in skab
Specialbygget skab
Indbygget skab
Tøjstativ/stang
Åbent skab (kan være åbne hylder, skab uden hylder, etc.)
Andet (uddyb nedenfor)

コメント (7)

  • Mick Bergenhammer
    7年前

    På mit trappe repos har jeg lavet et lille walk-in skab op imod skrå væggen. Alligevel en plads der er svær at bruge optimal.

  • Kasper Iversen
    7年前

    Èn ting er, hvor man opbevarer tøjet – noget ander er, hvordan man opbevarer og behandler det... Tjek guiden med [10 tips til klædeskabet: Sådan undgår du at ødelægge dit tøj[(https://www.houzz.dk/magasin/10-tips-til-klaedeskabet-saadan-undgaar-du-at-oedelaegge-dit-toej-stsetivw-vs~68295053)

  • ptrisja
    7年前

    Hvordan opbevarer jeg ikke tøj? :)
    Jeg har tidligere nævnt mit fattigmands-walkin herinde:


    Det består af 2 IKEA MALM-kommoder, der indeholder det meste af tøjet. Ovenpå kommoden er mine 'pæne' sko, og lige ovenover en hjemmelavet bøjlestang af vandrør til skjorter/jakker a la dette:
    Overfor har vi opsat en skillevæg hvorpå vi har hængt hjemmelavede hylder til bukser, trøjer, sko, makeup/hårting mm. Under hylderne er 3 hjemmelavede vasketøjskurve - 2 store til hver vores tøj, og en mindre til alt det andet (viskestykker/sengetøj etc.). Stilen er ret industriel med vandrør, mørkbejdset træ og glødepære.

    Jeg er selv super glad for det da det var relativt simpelt/billigt at lave og bare fungerer ned til mindste cm. Det bedste er at alting har sin plads, og at det kan rode uden at det forstyrrer i soveværelset.

  • PRO
    Danbo Møbler - Horsens
    7年前

    Specialbygget garderobeskabeskab fra Danbo Møbler Horsens

  • PRO
    Ziito ApS
    5年前
    最終更新:5年前

    En anden mulighed er industrielle tøjstativer, som Ziito fx laver. Vi laver alle stativer af stål rør og nordisk fyrretræ. De fleste af stativerne er fleksible i deres opbydning, så ændres dine behov overtid, er det nemt at tilføje en hylde eller tage en hylde fra, for at skabe mere plads til bøjler.

  • Søren Andersen
    5年前

    Vi har netop købt nyt hus, og venter på vores nye åbent klædeskab som skal laves ud af forskellige massive reolkasser. Vi maler reolkasserne i lidt forskellige farver og så bliver den ene endevæg i soveværelset lavet om til noget lignende som på billedet nedenunder. Vi valgt en special-løsning hos MIFApladen som de laver efter vores helt egne mål.

    Vi får bare lavet lidt forskellige kasser i forskellige størrelser som sættes sammen til en stor "væg" til sidst hvor rummene varierer i størrelserne. Nogle af kasserne er lavet med bøjlestang så vi også kan hænge vores tøj. Vi glæder os til at det er færdig :)