Houzz Logo Print
anna_holmquist26

Hur vardagsstädar du köket?

Jag har tänkt i flera år att jag vill skaffa en sån där snygg dammsugare som på bilden. Tänk så praktiskt att ha den framme i köket och slippa slita fram en stor, bökig variant ur städskåpet varje gång det är smulor på köksgolvet (och det blir en del med många barn i huset) Ännu har jag inte tagit tag i inköpet men snart så... Hur sköter du vardagsstädningen? Sopborste, dammsugare eller trasa i handen?

Hästholmsvägen 10 · 詳細

コメント (5)

  • Sophie I
    7年前

    Dammsugare absolut!

  • Anki21
    7年前

    Jag sopar med liten sopborste och sopskyffel. Skulle dock gärna vilja ha en sån där dammsugare jag också.

  • mariannese
    7年前

    Bordsborste till köksbordet, sen microtrasa, dammsugare till golvet. Skulle gärna ha en batteridriven handdammsugare, men en som passar i handen och inte behöver stå på golvet. Skulle vara praktisk till bilen också. En bekant hade en sådan men jag har inte sett dem senare.

  • PRO
    Lindalsköket
    7年前

    Jag har haft en sådan, tyvärr fungerade den inte alls bra. Så det är back to basics med vanlig dammsugare. / Linda, ARK LIVING

  • mariannese
    7年前

    Tack för det Ark Living, då slipper jag gräma mig över att inte kunna hitta den.