Houzz Logo Print
saranorrman

Funkar det att ha trägolv i badrummet?

Älskar idén på trägolv i badrummet men orolig för att det kommer slå sig och bli förstört av vattnet. Vad tror ni?

The Hampstead Apartment · 詳細

コメント (8)

  • Fanny B
    8年前

    Jag tycker också det är supersnyggt, och gissar att man kan behandla träet så att det inte förstörs? Kanske någon annan vet?

  • Carl Palmquist
    8年前

    Av min tid i england känns det som att det är vanligare här, påsamma sätt som heltäckningsmattor i övriga rum :) Jag gillar det med den mörka stilen som på din bild, sålänge du håller tätt från duschen

  • PRO
    Kalmar MarkTjänst AB
    8年前

    Checka med ditt försäkringsbolag. Det blir många skarvar som kan läcka.

    Sara NorrmanさんはKalmar MarkTjänst ABさんにお礼を言いました
  • Sara Norrman
    質問の投稿者
    8年前

    Det har ni nog rätt i HH Finsnickeri, det var bara en Houzz bild jag använde som exemplar – mitt badrum är tyvärr mycket mindre;)

  • Sara Norrman
    質問の投稿者
    8年前

    Vilken toppenidé Kalmar MarkTjänst! Det hade jag verkligen inte tänkt på, var mest bekymrad över golvet i sig snarare än skador under. Tack så mycket!

  • PRO
    HH Inredning Finsnickeri
    8年前

    Jag pratade med en som kan golv, han sa att det går men det måste vara en expert som lägger golvet, försäkringsfråga om något händer.

    Sara NorrmanさんはHH Inredning Finsnickeriさんにお礼を言いました
  • PRO
    Lindalsköket
    8年前

    Numera finns det ju massor av klinkers som ser ut som trä, det kanske kan vara ett "säkrare" alternativ men det är klart att allting går.