Houzz Logo Print
trinenyborg

Hvilket badeværelse kan du bedst lide?

コメント (16)

  • Jette Yde
    8年前

    Det må være nr. 2, for jeg er slet ikke til 3 og 4 og nr 1 ser ikke så anvendelig ud. Det må svine meget og sorte fliser blandet med kalket vand, ja det betyder meget arbejde. Jeg er heller ikke til badekar, omend det ser meget idylisk ud:)

  • Dorthe Puccio
    8年前
    最終更新:8年前

    Jeg elsker badeværelse nr 2... Det er enkelt, smukt og luksuriøst - præcis den type badeværelse, jeg drømmer om! Jeg ville nok tilføje nogle mønstrede håndklæder fra Missoni eller Kenzo - altså for at tilføje lidt farve!

  • PRO
    Kiradesign
    8年前
    Stemmer på bad nr. 1.
    Dette badeværelser har både kant og udstråler sikker personlig stil:)
  • Trine Nyborg
    質問の投稿者
    8年前

    Jeg er enig med Kira - elsker kontrasterne og det personlige touch!

  • Malthe Winther Kühn
    8年前

    Må også sige nr 1 her, lyst og enkelt - skandinavisk når det er bedst!

  • Sofie Hansen
    8年前

    2'eren :)

  • PRO
    Kjærshaveservice.
    8年前

    Klart nr. 4 Træet giver det varme og lyst til at være i rummet - contra alle de andre med kolde farver ...

  • Valentina Andersen
    8年前

    1'eren for mig...

  • Jette N
    8年前

    For mig ville det være en blanding af mange af de forskellige elementer. Der er som sådan ikke et jeg ville vælge.

  • Ditte
    8年前

    Nummer 2

  • PRO
    Havedesigner Vibeke Markussen
    8年前
    Jeg kan bedst lide vores eget, som vi har renoveret i år.
  • Trine Nyborg
    質問の投稿者
    8年前

    wauw, dejligt stort og rigtig flot Vibeke!

  • Malthe Winther Kühn
    8年前

    Kan godt lide nummer 1

  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    8年前

    Jeg ville vælge løsning 1 - det ser pænest ud - det fanger mit øje. Stilen passer til min verden.... Simpelt, rent, let .... Der er for meget tingel tangel i de andre rum.

  • tbes
    8年前

    Nr 3 ville passe bedst i vores patriciervilla. Nr 1 er meget enkel og stilren men jeg kan ikke se hvad jeg skulle gøre med alle de ting jeg har på badeværelset?